Volná pracovní místa

V případě zájmu o nabízené pozice zašlete svůj životopis na prace@fastcr.cz


Seznam volných pracovních pozic na maloobchodních prodejnách PLANEO Elektro najdete na stránkách Planeo.cz >>>


 

PRODUCT/BRAND MANAGER MALÁ BÍLÁ ELEKTRONIKA

Do našeho týmu přijmeme zkušeného product/brand mangera z oblasti SDA.

Náplň práce:

  • Komplexní péče a zodpovědnost o produktové portfolio
  • Výběr vhodných produktů a jejich následná optimalizace
  • Nákup a vyjednávání o ceně dodávaných produktů
  • Monitorování trhu ve sledované oblasti a reakce portfolia na změny
  • Spolupráce na strategii marketingové komunikace
  • Vyhodnocování prodeje, reporting
  • Distribuce zboží obchodním partnerům

Požadujeme:

  • Zkušenost s nákupem na asijských trzích (min. 2 roky)
  • Zkušenosti z prodeje (v této oblasti výhodou)
  • Orientace na trhu, zájem o obor
  • Velmi dobrá znalost anglického jazyka
  • Dobrá znalost MS Excel
  • Vynikající vyjednávací schopnosti, obchodní cit
  • Vysoké pracovní nasazení
  • Časová flexibilita
  • Orientace na výsledek

Nabízíme:

  • Práci v perspektivní dynamicky se vyvíjející nadnárodní společnosti
  • Možnost kompletně budovat produktovou řadu a distribuovat ji do evropských domácností
  • Samostatnou, zajímavou a motivující práci s prokazatelnými výsledky
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Firemní benefity

 


 

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE

Do našeho týmu přijmeme zkušeného obchodního zástupce z oblasti elektroniky, příslušenství k elektronice či kuchyňského vybavení.

Náplň práce:

  • Prodej svěřeného sortimentu
  • Komunikace se stávajícími zákazníky, řešení jejich požadavků, reklamací
  • Uzavírání obchodu
  • Udržování kontaktu a rozvíjení spolupráce
  • Vyhledávání nových obchodních příležitostí, průzkum trhu
  • Spolupráce s centrálou (výrobce a dodavatel zboží)

Požadujeme:

  • Praxi v obchodu na pozici obchodní zástupce v oboru min. 2 roky
  • Obchodního ducha
  • Reprezentativní vystupování
  • Orientaci na výsledek
  • Znalost oboru
  • Kontakty výhodou
  • Velkou časovou flexibilitu, ochota cestovat po celé ČR

Nabízíme:

  • Práci v perspektivní dynamicky se vyvíjející nadnárodní společnosti
  • Samostatnou, zajímavou a motivující práci s prokazatelnými výsledky
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Firemní benefity

 

ASISTENT/KA VELKOOBCHODU

Do našeho týmu přijmeme pracovníka/ci  s komunikativní znalostí jazyků.

Náplň práce:

  • Zpracování příchozích objednávek v anglickém jazyce
  • Administrativa spojená s vyřizováním objednávek
  • Řešení problematiky odběratelsko-dodavatelských vztahů
  • Komunikace se zahraničními dodavateli a odběrateli
  • Vnitrofiremní komunikace s produktovým oddělením
  • Další administrativa

Požadujeme:

  • Zkušenosti z administrativní pozice v oboru dovozu a vývozu (min. 2 roky)
  • Velmi dobrou znalost anglického jazyka, výhodou znalost španělštiny, italštiny nebo ruštiny
  • Pečlivost
  • Logické myšlení
  • Obchodní cítění
  • Orientace na výsledek
  • Ochota cestovat do zahraničí
  • Dobrá znalost MS Excel, SAP výhodou
  • Časová flexibilita

Nabízíme:

  • Práci v perspektivní dynamicky se vyvíjející nadnárodní společnosti
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Firemní benefity
  • Možnost kariérního růstu